Nariman Sadri

همایش فعالان اقتصادی ایران و اتریش برگزار شد.

در این همایش دکتر مایکل اوتر رئیس بخش تجارت خارجی اتاق فدرال اقتصادی، دکتر نریمان صدری نایب‌رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش، کریستف گرابمایر رایزن اقتصادی سفارت اتریش در ایران به ایراد سخنرانی پرداختند.

در بخشی از این نشست نریمان صدری ضمن اشاره به تاریخچه همکاری‌های دوجانبه بین ایران و اتریش، به تبیین ظرفیت‌های اقتصادی موجود بین دو کشور پرداخت و از آمادگی اتاق مشترک بازرگانی ایران و اتریش در جهت توسعه مناسبت‌های دوجانبه در حوزه‌های تجاری و بازرگانی سخن گفت.

آقای رحیم زاده کارشناس اقتصادی سفارت ایران در وین، پیام جناب آقای دکتر باقر پور سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در اتریش را برای حضار قرائت نمود. در این پیام ضمن اشاره به روابط تجاری دیرینه و برخوردار بودن از فضایی مثبت، آمادگی سفارت برای تعامل سازنده و همکاری‌های همه‌جانبه با اتاق و در راستای نیل به اهداف مشترک اعلام شد

از ویژگی‌های متمایز این نشست می‌توان به حضور شرکت‌های فعالی از بخش صنایع دارویی، محصولات سلولزی، حقوقی، مدیریت منابع آب، معدن، ساخت‌وساز و مصالح ساختمانی، فنّاوری‌های نو و استارتاپ ها در نشست های B2B اشاره نمود.

در حاشیه این نشست تجار و بازرگانان حاضر در این هیئت تجاری با فرصت‌های ورود به بازار اتحادیه اروپا و کشور اتریش آشنا شدند.